Elias Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (redigerat) vet nån var man ska gå för att ens fosil blir pkmn jag vill veta var i vilken stad (om de nu fins i en stad) på vilken väg vem ska jag prata me när jag e framme i pkmn ruby !==============! ! ! ! (O) (O) ! ! ! ! ! ! diiiiiiiiiiiiiiiiib ! ! Redigerat 10 Augusti 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag fattade nada skriv lite tydligare så fattar nog många o ha inte med en massa onödigaa tecken i slutet jag kan hjälpa dejj adda min msn så kan jag säga där [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 men jag menar när man fått en fosil i öknen vad ska man göra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Åk till rustboro city gå in i devons corporations hus det stora längst up till vänster gå upp på andra våningen snacka med gubben längst ner framför dörren och så får du lämna in den så e det bara och vänta en tag och så får du den. :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg