NosH Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 hur tar man den som är som inringad med young link säg till om jag ska förklara bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 vad menar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 vad menar du den är omringad av två stockar och några klossar på sidorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 som jag sa i andra tråden ska du kasta boomerangen från stockarna (motsatt håll) när den är på väg tillbaka ska du hoppa så åker den förbi bakom dig och träffar förhoppningsvis måltavlan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag vill också ställa en fråga. Hur kommer man upp från start med Young Link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 vägghoppa, hoppa först mot en vägg, när du är på väggen ska du dra spaken åt motsatt håll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Så du menar höger, vänster, höger osv via väggarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Ja det är det Kazen menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 OK! Då fattar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Wind fox. Kolla din PM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg