# 21 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 borde man inte kunde skicka typ 3 bilder i varje tråd Och sega ner hela sidan? <_< Citera
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Men kan man inte bifoga sån´t från "mina dokument" typ? derbi_senda.htm Citera
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) Men kan man inte bifoga sån´t från "mina dokument" typ?Shit nu måste man ju tryca på den! :angry: Redigerat 9 Augusti 2004 av Entei Citera
mario Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Men kan man inte bifoga sån´t från "mina dokument" typ? från vadåro? :huh: bara från internet? :angry: jag ville ju visa en film eller en bild från mitt spell som jag har jort från rpg maker 2003 jag är profs på det ;) fins det ingen giude på att skicka in filmer eller bilder från sin dator till internet? jag vill visa mitt spel lite gran det är skittroligt! pleas help! Citera
Gäst Frooz Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 (mario @ 09/08-2004 17:45:22) Men kan man inte bifoga sån´t från "mina dokument" typ? från vadåro? :huh: bara från internet? :angry: jag ville ju visa en film eller en bild från mitt spell som jag har jort från rpg maker 2003 jag är profs på det ;) fins det ingen giude på att skicka in filmer eller bilder från sin dator till internet? jag vill visa mitt spel lite gran det är skittroligt! pleas help! hur menar du..? typ att he in filmer på fuska.se då trycker man på filmen och kopierar den och klistar in den hääääääääääär! Citera
mario Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 neeee jag ska göra en ny map med min film Citera
Gäst Frooz Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 neeee jag ska göra en ny map med min film föklara bättre med alla små detaljer Citera
mario Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 (Frooz @ 09/08-2004 21:55:41) neeee jag ska göra en ny map med min film föklara bättre med alla små detaljer jag fattade hur man skulle göra när du skrev:hur menar du..? typ att he in filmer på fuska.se då trycker man på filmen och kopierar den och klistar in den hääääääääääär! och det var faktist orden: kopierar den och klistar in den hääääääääääär! och så komenterade jag med det här: neeee jag ska göra en ny map med min film. fattar du nu? Citera
Gäst 0012 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 (Orson @ 09/08-2004 10:51:54) borde man inte kunde skicka typ 3 bilder i varje tråd Ne det räcker med en annars kan man ju ladda upp på t ex upl.silentwhisper.net men kanske nåra inte vet hur man laddar upp jag vet inte Citera
Legend_gamer Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Jag har bilder på min hund men ingen funkar att bifog! <_< Kan man förstora den lite? Citera
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Har bilder på min syrras och min katt... går inte att bifoga! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.