Chain Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag har närmare 20 spel som är BRA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (s1lk @ 11/08-2004 01:34:26) 1 spel! the sims:P . nej jo 1 spel, simcity 2000, jag har ju photoshop så jag behöver inte ha fler spel vadå har photoshop också vad kan man man göra som är så roligt med det då det ända man kan göra är la bilder? lr kan man göra mer??? ja har typ 20 spel lr nått men spelar typ bara 1 =)=)=) :rolleyes: :rolleyes: man kan bara göra bilder men det är roligt.. _________________________ Hur många inlägg jag har gjort? 800 vad sa du? 800 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (s1lk @ 11/08-2004 01:34:26) 1 spel! the sims:P . nej jo 1 spel, simcity 2000, jag har ju photoshop så jag behöver inte ha fler spel vadå har photoshop också vad kan man man göra som är så roligt med det då det ända man kan göra är la bilder? lr kan man göra mer??? ja har typ 20 spel lr nått men spelar typ bara 1 =)=)=) :rolleyes: :rolleyes: om man är bra på ps så behöver man inte spel för att utrycka sina känslor. och jag sa att jag hade sim city 2k så jag har ett spel. men jag skulle kunna ha fler, men då måste jag ta bort några tusen mp3 låtar från mina datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) :kung: 500 till 600 för ungefär 50 spel har jag brännt av min kompis och 300 spel har jag köpt i ryssland och ukraina för bara 19 kr styck och resten har jag köpt i new york och sverige. :bah: Redigerat 12 Augusti 2004 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 cirka 40 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 :kung: 500 till 600 för ungefär 50 spel har jag brännt av min kompis och 300 spel har jag köpt i russland och ukraina för bara 19 kr styck och resten har jag köpt i new yourk och sverige. :bah: verkar som om spelen i rysslad är väldig billiga.....man kanske ska åka ditt och köpa lite ^^Men har inte tyskland också billiga spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 vetej..men det är illig sprit i tyskland ;) ska till thailand över julafton och handla ett par spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 vetej..men det är illig sprit i tyskland ;) ska till thailand över julafton och handla ett par spel.. jag vet att dom har billig sprit där men det skiter jag i för jag vill veta om om har billiga spel där?och billiga datagrejor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jag kommer från ukraina det är därför jag har så många spel därifrån. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jag kommer från ukraina det är därför jag har så många spel därifrån. :cool: vasd kostar spelen där igentligen??är även dom nyaste spelen jätte billiga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag trodde inte att man kunde få plats med typ 2000spel!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Typ 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.