Zap Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) Vilken är eran Favorit Character och varför? Min är typ Yunsung å Voldo =) Jag är på Chapter 4 [Mizar] Stage 3 Merope Minastery. (Extra Mission) Man ska möta 5 chars tror jag och man har 30 sek på sej , och man får 15 sek för varje klarad char. Kommer bara till Taki . för hon blockerar hela tiden ... :unsure: Vet ni nå bra sätt? Redigerat 9 Augusti 2004 av Zap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Vilken är eran Favorit Character och varför? Min är typ Yunsung å Voldo =) Jag är på Chapter 4 [Mizar] Stage 3 Merope Minastery. (Extra Mission) Man ska möta 5 chars tror jag och man har 30 sek på sej , och man får 15 sek för varje klarad char. Kommer bara till Taki . för hon blockerar hela tiden ... :unsure: Vet ni nå bra sätt? Spawn och Taki e mina favoriter Spawn: Han kan man fega mycket med Taki: Hon e så snabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 talin for hon ar snabb och nigtmare for han har grym armor och ar kraftig och du ska guarda hennes slag fast jag hade lotto och fick ring out med nightmare min favo :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 min är yoshimitsu för han kan bra attacker och necrid för han är stark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zap Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Okej , Yoshumitsu Tycker jag e okej. Å Nightmare också , aja det är väll bara att försöka.. Tack För inläggen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 min favorit är mitsurugi(eller vad han heter) han är bra för att han är bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Är soul Calibor 2 kul?? har sett på bilder att Link finns med eller har jag kollat på något annat :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zap Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Joo , han finns med på Gamecube-Versionen , Lite synd det men , men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 jo men på xbox finns ju spawn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zap Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Finns han bara på Xbox? Nåt jag Missat isånnafall :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cwsun Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Min Favvo är Raphael. :medieval: för han är så :cool: och alltid :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ojdå jag missade raphael för jag är bara bäst med han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg