Zap Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 ojdå jag missade raphael för jag är bara bäst med han Haha , aah bäst va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 ja bäst vaddå då i familjen asså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 ja tycker yunsung och nightmare är bäst ! va har ni för lvl ? ja har lvl 78 (grand edgemaster of the gorgon eller nåt ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 yunsung är min favorit, och jag har klart ut hela det där skitspelet ! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 spawn och taki är mina favvo gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gonoma Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Om man har Nightmare så är det bara att trycka "y" och fram så tar det typ en tredjedel av livet och så gör man det ter ggr... de har inte en chans B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg