Dream Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 jag är i nivå två och jag har lärt mig eld klort och så men hur tar jag över lethys land(vet inte hur stavas)när jag tar en eld klot och försöka anfallar så är det utom min kontroll när jag sen försöker kastar så missar jag!hur långt bort som helst från mitt eget rike hur gör man? :huh: Citera
Offline Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Använd din varelse. du har makt omkring honom..använd honom för att försöra/hela byn du vill ta över.. [ett tips; få honom att kasta svamp i deras matförråd] Citera
Dream Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 vad händer då och när jag går till deras rike får jag eld klota på mig men min varelse kan mirakel regn men han bli skada och sen kommer lethys varelse på mig nån tips om hur man får varelse bättre eller? Citera
Black & white Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Det var så länge sen jag spelade så jag har glömt <_< Man jag tror att om du har mycket folk i dina byar ökar räckviden eller den röda linjen så du kan komma nämre. Man behöver inte vara elak för att ta över en annan by jag brukar ta helande mirakel över de andra så de blir med mig :) Skälv har jag kommit till 5 banan då möter man nemesis tror jag han heter. Då kan man få en isbjörn och sköldpadda och massa varelser :) Citera
Dream Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 ok kom nu på det där med misonär vet inte om jag stavar rätt men det kan göra intryck på folk Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.