*MiH*Puma Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Vilka tänker köpa det? och vilka har spelat det ? jag spelade det för typ 5 min :) det e ju as äcklick! men fräckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas_spelaren Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Vilka tänker köpa det? och vilka har spelat det ? jag spelade det för typ 5 min :) det e ju as äcklick! men fräckt jag tänker inte köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 har för dålig dator än :( så det är ingen ide att jag köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 jag ska KÖPA det, inte piratkopiera.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Har det...Är bra grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 jag har det.. skit ballt . tänker inte köppa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 det är olagligt men kommer det på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 om det kommer på PC!??!!?!? det släpps typ bara till PC tror jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 nee det gör det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 För läskigt för mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 ar det laskigt later hel coolt lugnt ett spel for mig fast vill ha det pa xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 unreal> ja, är det läskigt blir det bara roligare... synd att folk piratkopierar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.