*MiH*Puma Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 så du har ALDRIG brännt ett spel? lr laddat hem nåt och kollat om det e kul och värt o köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) det e ju svin bra jag har aldrig bränt eller nåt sånt jag gilla fodralen och det e dumt att bränna och ladda ner Redigerat 11 Augusti 2004 av Indy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Har Första doom och har spelat 3an hos en kompis ....jag tycker 1tan är bättre 3an är FÖR spejsad.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 domm3 e så dåligt 1:an o 2:an e mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) har ej spelat 2an är det bra?? Redigerat 11 Augusti 2004 av Rockmagnus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 har ej spelat 2an är det bra?? Nej...3:an är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 dt finns ingen doom känsla i doom3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Har Första doom och har spelat 3an hos en kompis ....jag tycker 1tan är bättre 3an är FÖR spejsad.... <_< jag håller med till 100%3:an känns.. ja, för spejsad helt enkelt... (för att vara i doom serien) om det hade varit ett onviduellt spel hade det krossat men som sagt... för att vara i doomserien känns den för, fast man borde inte klaga med den grafiken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 tackar för d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 ja det är lite skillnad på 1tan och 3an.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 så du har ALDRIG brännt ett spel? lr laddat hem nåt och kollat om det e kul och värt o köpa det? jo, demos, shareware och freeware... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 ja då så... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.