Offline Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 nope..såg ett avsnitt och det är tillräckligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 nja mäst äckligt men lite roliga såg ni den där med gräsklipparen? ja, det avsnittet är coolt, fasst jag tycker ungen skulle tagit bort tegelstenen (undrar vad som hade hänt då) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 får ni inte en känsla att detta räcker en avsnitt och man vet vad resten är så sluta får andra att gillar sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 får ni inte en känsla att detta räcker en avsnitt och man vet vad resten är så sluta får andra att gillar sånt va!!!!!jag tycker faktiskt dem är bra. sen får dem andra tycka vad dem vill. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 BRA! Någon har fattat! ALLA HAR OLIKA SMAKER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 BRA! Någon har fattat! ALLA HAR OLIKA SMAKER! håller med dig. ALLA HAR OLIKA SMAK, och jag gillar Happy tree friends <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 jaha så du gillar sånt börjatr förstå hur du bete dig men ja man får väl vad man har lust att tycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) (No Fear @ 11/08-2004 12:56:13) nja mäst äckligt men lite roliga såg ni den där med gräsklipparen? ja, det avsnittet är coolt, fasst jag tycker ungen skulle tagit bort tegelstenen (undrar vad som hade hänt då) :D shit asså happy tree friends e f*n bäst!!jag har en dvd med dom och dom e helt underbara det där med gräsklipparen kommenterar dom på dvd:n... det var tänk där med tegelstenen att man trodde att det skulle hända nåt :P ps. det e ju bra att man får se det så att man vet vad man inte ska göra!!! ds. Redigerat 11 Augusti 2004 av Boiuthh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (Boiuthh @ 11/08-2004 17:39:56) (No Fear @ 11/08-2004 12:56:13) nja mäst äckligt men lite roliga såg ni den där med gräsklipparen? ja, det avsnittet är coolt, fasst jag tycker ungen skulle tagit bort tegelstenen (undrar vad som hade hänt då) :D shit asså happy tree friends e f*n bäst!! jag har en dvd med dom och dom e helt underbara det där med gräsklipparen kommenterar dom på dvd:n... det var tänk där med tegelstenen att man trodde att det skulle hända nåt :P ps. det e ju bra att man får se det så att man vet vad man inte ska göra!!! ds. här har vi en till som gillar det. Coolt har du en dvd med dem. hur lång är den filmen då??? Så du menar att det var tänkt att ungen skulle tagit bort den från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) Den e typ 2 timmar lång.. fast det e ju liksom massor av små avsnitt´... + 4 st smoochies.. det e typ som tamagoochies bara att vilken knapp man än trycker på så får dom en brutal död :P :D och det där med ungen... jag vet inte riktigt men det e meningen att man ska tro att ngt ska hända.. Redigerat 11 Augusti 2004 av Boiuthh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 VARFÖR VÅR JAG INTE NÅGOT SVAR LÄNGRE?????? :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Vad vill du ha svar med då <_< Har redan frågat en gång innan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.