zelda_master Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 var är zapdos på pokemon röd :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_master Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Hallååå !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Kommer inte ihåg va d heter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_master Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) jag mena i en grotta eller??? Redigerat 9 Augusti 2004 av zelda_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Näpp!I ett maskin hus ungefär...Man möter Pikachu och magneton och dom där pkm där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ja. I el huset vid mistys stad!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 aa Ovanför Rock Tunneln finns det vatten simma hela vägen åt höger sen neråt och vänster sen finns det ett slags elhus där man kan möta,Pikachu,magneton,magnetmite,voltorb o.s.v. nånstans därinne finns det en fågel,Zapdos.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 När man följer vägen så hittar man pippi fågeln!Jag ha den!^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Me Grattis AmySappfire jag har Mew på lvl: 100 samma med Zapdos jag har haft dessa pokemon på lvl:100: Mewto Mew Zapdos Moltres Charlizard Blastoise Venusar å många fler gjorde Rare Candy fusket :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_master Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Tack så mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det där stellet där man hittar zapdos hetter Power plant. ;) Öh tror jag eller var det ett annat pokemon spell. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Me Grattis AmySappfire jag har Mew på lvl: 100 samma med Zapdos jag har haft dessa pokemon på lvl:100: Mewto Mew Zapdos Moltres Charlizard Blastoise Venusar å många fler gjorde Rare Candy fusket :P Men d e inte lika stark som att träna den om man använder Rare Candy! Jag ha fastnat i Leaf Green oxå!Letat överallt i Safari Zonen men hittar inte Strenght! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg