Zvamp_master Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ska man klara alla på mt battle på story eller battle mode för att få ho-oh?jag kan inte vänta! svara FORT!!!!!! :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag tror på battle mode för jag fick inte Ho-Oh när jag klarade MT.Battle story mode ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 OK tack men jag ska nog försöka med det nu....TACK du e :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det var så lite :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 OKI OKI........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag har klarat BTL mode har inte fått HO-OH för det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Nä men man måste ha renat alla pokémon först! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 rena alla pokemon ( 48 stycken ) sen går du in på register pokemon och väljer registrate collseum pokemon också registrerar du dom sen går du in på mt. batlle- vs 100 och klarar 100 tränare när du klarat 100 så kommer en svart ruta upp med en bild på ho-oh där det står ho-oh has been sent to your pc då har du fått han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Em skriv på svenska tack jag kan inte så myket engelska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
medlia Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Em skriv på svenska tack jag kan inte så myket engelska! det står att ho-oh har sändst till din pc.... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 COLUSUEM KUL? lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Vad betyder Ir? Nä inte så jätte men det e endån köpvärt (För pokémon älskare). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg