Zvamp_master Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Det skulle jag gärna vilja se,ZteelMan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 ultra ball :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 great boll är bra för såna dära stora pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Asså hur kan man tycka att grate ball e bäst? Det e ju 1.Master ball 2.ultra ball 3.grate ball 4.net ball 5.timer ball 6.Poké ball Det e vad jag tycker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Det skulle jag gärna vilja se,ZteelMan! ok!Du ska få se...när jag får låna digital Kameran!.....Men hur kan man bevisa nåt sånt..då måste jag ta kort när jag kastar ut den ju!SKITSVÅRT!!AAAA!Men det är sant,och jag fångade Entei med Great Ball! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Du..... Jag kan ett sätt! 1.gå in på pokémon. 2.klicka på A när du har markören på el hunden. 3.Ta fotot. 4.lägg in den på datorn sedan så ska du ta framm den som en bio klipp eller vad det nu heter! Ta kort på HELA TV skärmen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 tycker timer ball e bäst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Vad e den bra på jo.... ATT SLÄPPA POKÉMONEN FRIA JU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg