Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Går inte, redan prövat det flera 56 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 vad går int. går det inte att kläcka ett ägg :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 vad går int. går det inte att kläcka ett ägg :huh: Det måste ju gå. För på alla andra spellen kan man det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Tänk om man vill ha en sällsynt pkm så gå d ju inte att få ägg.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag har testat att kopiea pokemon det funkade inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Tänk om man vill ha en sällsynt pkm så gå d ju inte att få ägg.. <_< neee, det har du rätt i, men då kan man byta över den till guld eller silver (genom linkcable) och kopiera den/dem där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 man kan inte klona pokemon på crystal. dom har tatt bort det så att det inte ska gå. jag kläcker pokemon egg på några minuter bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Har för mig att she-o-rene har sagt det!! ÄR du säker??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 man kan inte klona pokemon på crystal. dom har tatt bort det så att det inte ska gå. jag kläcker pokemon egg på några minuter bara Några minuter?E inte d lite överdrivet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 det kanske jag har och jag hadde rätt har faktist kopierat en fluffy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ;) ;) hmmmmmm ;) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 hursomhällst, jag vet att det inte går att kopiera på crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg