klevver Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 I vilken ö finns lugia??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Bredvid den där ön där 5:e Bossen är i Johto,nån av dom grottorna minns inte vilken jag gick bara in i den närmaste så hitta jag den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Om du e i den där Gymmet((Han me Hitmonchan och dom där)) så ska du surfa längst höger och sen upp eller ner men d e nån av dom två grottorna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 moahahaha det har jag ventat på nu är det dags för att fånga lugia! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ha redan Lugia :D Har Ho-Oh oxå! :D Fast använder som aldrig! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Om du e i den där Gymmet((Han me Hitmonchan och dom där)) så ska du surfa längst höger och sen upp eller ner men d e nån av dom två grottorna! menar du colluseum staden. i såfall har gymledaren Steelix etc.Och precis som du sa så är det ön längst upp till höger i wihrlisland ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 ;) i whirlwind islands, det är ganska klurigt men man fixar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 några saker som man behöver ha med sig om man ska in i grottan är 1.twister (hm) 2.flash (hm) 3.surf (hm) 4.pokébollar (pokéboll) 5.några bra pkmn som kan försvaga lugia (pkmn) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag brukar använda 5wobbufett och en chansey. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag brukar använda 5wobbufett och en chansey. använder du det till att möta lugia.Det kanske är bra, kör aldrig med Wobbufett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 han e skit bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 vad lär han sig för attaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg