Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 8-bitars är det bästa Nintendo gjort. B) det kan jag faktiskt hålla med dig om :kung: :gitarr:
MMX Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 (No Fear @ 10/08-2004 22:02:45) 8-bitars är det bästa Nintendo gjort. B) det kan jag faktiskt hålla med dig om :kung: :gitarr: Inte jag, tycker att SNES e det bästa!! har dom bästa spelen!!
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 (MMX @ 10/08-2004 23:53:05) (No Fear @ 10/08-2004 22:02:45) 8-bitars är det bästa Nintendo gjort. B) det kan jag faktiskt hålla med dig om :kung: :gitarr: Inte jag, tycker att SNES e det bästa!! har dom bästa spelen!! då förstår du dig inte på hederliga spel. ;) 1000 INLÄGG och så får jag en bonus eftersom jag skrev det på min favvo konsols forum samtidigt som jag försvarade det :D
Gäst AntonJ3000 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 Ja, he.. trodde du aldrig sett en Nintendo 64! :lol: Ja, men 8-bitars var det första NIntendo producten, den har ungefär samma grafik som gameboy, fast kassare Det är bättre grafik
ouagadougo Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 Jag tycker att båda är ganska bra. Om man är en sån typ som jag är och kan uppskatta ett spel även med typ ingen grafik, så tycker jag NES är roligare än N64. Visserligen så erkänner jag att N64 är bättre än NES på typ alla punkter utom en: Spelkänsla, som verkligen spelar roll. Jag menar, tittar du på spelet eller spelar det? Om du är en sån som bara "tittar" på spelet så råder jag er till N64, men äör ni en sån som bara spelar så förslår jag NES.
cohac Skrivet 7 September 2004 Rapport Skrivet 7 September 2004 Jag tycker att båda är ganska bra. Om man är en sån typ som jag är och kan uppskatta ett spel även med typ ingen grafik, så tycker jag NES är roligare än N64. Visserligen så erkänner jag att N64 är bättre än NES på typ alla punkter utom en: Spelkänsla, som verkligen spelar roll. Jag menar, tittar du på spelet eller spelar det? Om du är en sån som bara "tittar" på spelet så råder jag er till N64, men äör ni en sån som bara spelar så förslår jag NES. hur motsvarar man den?
Gäst 0012 Skrivet 8 September 2004 Rapport Skrivet 8 September 2004 asså frågan borde vara mellan SNES OCH NES <_<
nebbig Skrivet 8 September 2004 Rapport Skrivet 8 September 2004 Jag tycker att båda är ganska bra. Om man är en sån typ som jag är och kan uppskatta ett spel även med typ ingen grafik, så tycker jag NES är roligare än N64. Visserligen så erkänner jag att N64 är bättre än NES på typ alla punkter utom en: Spelkänsla, som verkligen spelar roll. Jag menar, tittar du på spelet eller spelar det? Om du är en sån som bara "tittar" på spelet så råder jag er till N64, men äör ni en sån som bara spelar så förslår jag NES. Menar du att du accepterar spel utan grafik....låter konstigt...
tomte_nisse Skrivet 10 September 2004 Rapport Skrivet 10 September 2004 Jag tycker att båda är ganska bra. Om man är en sån typ som jag är och kan uppskatta ett spel även med typ ingen grafik, så tycker jag NES är roligare än N64. Visserligen så erkänner jag att N64 är bättre än NES på typ alla punkter utom en: Spelkänsla, som verkligen spelar roll. Jag menar, tittar du på spelet eller spelar det? Om du är en sån som bara "tittar" på spelet så råder jag er till N64, men äör ni en sån som bara spelar så förslår jag NES. jag är ABSOLUT ingen som bara tittar men ja tycker N64e bättre ändå! :kung: (även fast ja spelar zmm på min gamecube :lol: )
Nirvana freak Skrivet 14 September 2004 Rapport Skrivet 14 September 2004 Nitendo 8-bit äger, spelen är roliga till det
Rekommendera inlägg