Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet
(No Fear @ 10/08-2004 22:02:45)

8-bitars är det bästa Nintendo gjort.  B)

det kan jag faktiskt hålla med dig om :kung: :gitarr:

Inte jag, tycker att SNES e det bästa!!

har dom bästa spelen!!

Skrivet
(MMX @ 10/08-2004 23:53:05)
(No Fear @ 10/08-2004 22:02:45)

8-bitars är det bästa Nintendo gjort.  B)

det kan jag faktiskt hålla med dig om :kung: :gitarr:

Inte jag, tycker att SNES e det bästa!!

har dom bästa spelen!!

då förstår du dig inte på hederliga spel. ;)

1000 INLÄGG och så får jag en bonus eftersom jag skrev det på min favvo konsols forum samtidigt som jag försvarade det :D

Gäst AntonJ3000
Skrivet

Ja, he.. trodde du aldrig sett en Nintendo 64! :lol:

Ja, men 8-bitars var det första NIntendo producten, den har ungefär samma grafik som gameboy, fast kassare

Det är bättre grafik
Skrivet

Jag tycker att båda är ganska bra. Om man är en sån typ som jag är och kan uppskatta ett spel även med typ ingen grafik, så tycker jag NES är roligare än N64. Visserligen så erkänner jag att N64 är bättre än NES på typ alla punkter utom en: Spelkänsla, som verkligen spelar roll. Jag menar, tittar du på spelet eller spelar det? Om du är en sån som bara "tittar" på spelet så råder jag er till N64, men äör ni en sån som bara spelar så förslår jag NES.

• 4 veckor senare...
Skrivet

Jag tycker att båda är ganska bra. Om man är en sån typ som jag är och kan uppskatta ett spel även med typ ingen grafik, så tycker jag NES är roligare än N64. Visserligen så erkänner jag att N64 är bättre än NES på typ alla punkter utom en: Spelkänsla, som verkligen spelar roll. Jag menar, tittar du på spelet eller spelar det? Om du är en sån som bara "tittar" på spelet så råder jag er till N64, men äör ni en sån som bara spelar så förslår jag NES.

hur motsvarar man den?
Skrivet

Menar du att du accepterar spel utan grafik....låter konstigt...
Skrivet

jag är ABSOLUT ingen som bara tittar men ja tycker N64e bättre ändå! :kung:

(även fast ja spelar zmm på min gamecube :lol: )

• Skapa ny...