NosH Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 är one piece en serie tidning eller en bok och var kan man köpa det eller är det ett spel fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) Det finns på spel men e manga bok!! JÄTTE SKOJ. :cool: Typ som Dragonball Redigerat 9 Augusti 2004 av Beyond_me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Vad handlar det om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ruffus som vill bli värden bästa pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ruffy heter han Monkey D Ruffy var hela namnet Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Har läst varje db bok 4 ggr om. Är One Piece bra? Tycker inte bilderna är så någrant gjorda. Någon som prenumererar på Manga Mania? Finns en jätte bra serie som heter Power!!! i den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 är du också en "hur-bra-"han"-tecknar-fåne"??? jaja, jag tycker väldigt mycker om puppet revolutions.... men allstå dragonball är liksom inget för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 nä op e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 är du också en "hur-bra-"han"-tecknar-fåne"??? jaja, jag tycker väldigt mycker om puppet revolutions.... men allstå dragonball är liksom inget för mig... Nja Inte en riktig sådan men lite åt det hålet måste jag erkänna... är det så hemskt? Puppet revolutions e jag inte så förtjust i... jobbig att läsa... Gillar inte den lika mycket som Blade of Immortal eller Power... Har en vän som döpt sin katt till Ranma, tycker det är rätt så coolt. Varför e Dragonball "inget för dig" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 OP äger alllltttt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag ska köpa en One Piece, eller prenumerera kanske? Nä, köpa när jag har lust.m Finns 17ute va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 kan ni visa hur framsidan ser ut på one piece så kanske jag köper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.