Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Detta kommer upp när jag har spelat färdigt (heli)

Warning: Division by zero in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 127

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php:127) in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 137

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php:127) in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 137

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php:127) in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 150

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php:127) in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 172

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php:127) in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 172

Jag vet inte vad det menas med kan någon svara för detta tar jag som ett "klagåmål"

Skrivet

ja så står det för alla spel för mig ochså det är jätte iriterande för det kan komma upp mitt i spelet för mig.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...