Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 ;) TILL WORLD OF WARCRAFT!!! är det bara jag ensam som gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 jag vet inte vad det är. men förmodar att det är en uppföljare av wc, eller. Tror du det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 vad har det för skillnader?mer lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 WoW .. e de ingen som vet va de e ? herregud! Warcraft e ju legend! Det nya..hmm... få se.. ja ny grafik nya grejer å så...annars vet ja inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 warcraft 3 va ganska kul men va e nytt på world of warcraft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 vad som e nytt? e ni lite sena eller.. har ni inte sett bilder lr något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 man är EN gubbe och man ser allt i tredjeperson och så as ballt tror jag det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag längtar oxo innan sto det att det kom ut 3:e kvartalet 2004 men du står det att det kommer ut 2005 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det blir väl MMORPG program va? Har för mig det iallafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det blir väl MMORPG program va? Har för mig det iallafall :) Vad är MMORPG :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 vetefan men det låter spännande :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.