Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 hej vi har 9 medlemmar i forummet ädelstenen menminst en till sökes vill du vara med skicka då bara 50 poäng till mej! och du e med. Citera
Offline Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 du kommer bara behålla poängen och byta namn/skapa tävlingar/köpa massor osv. så; Nej Citera
Laithean Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 Kan inte har HSPK jag sparar själv till gruppforumet så jag kan inte. Citera
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 du green devil det jag gör tävlingar byter namn ochså vidare för får jag genom att sms:a varför skulle jag sms:a allt för att ni ska ha lite kul. och skriv bara om du vill vara med.nu har jag varnat er nästa gång d eller nån annan skriver nått annatsom man inte ska skriva i nåns tråd som ska ni anmälda som det visslar omdet!.och du fierce dierty jag räknade med dej för trodde du ville va med och du e ju sjysst och du har ju sknkt 50 poäng eller hur. Citera
Hubery Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 Hehehehe jag har skickat 201 poäng det är därför jag är glad men jag skulle vilja va moderator på de jag oxå!!!! :( :unsure: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.