Avregistrerad Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Bengt erik gran????? inte har du 2 an det har ju inte kommit ut än.... eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) nope inte kommit ut men jag har läst alla förtittar i pc gamer men jag tror det kommer bli ungefär samma sak förresten kommer ea bara pumpa ut nya expansions typ the sims:medal of honor liksom dom kommer pumpa ut dom tills det slutar sälja och då är väll alla luspanka och så sitter ea där med flera ziljoner så gå inte på den j*vla skiten Redigerat 16 Augusti 2004 av ZANN0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag har köpt garanti paket så jag får köpa det en dag innan det kommer ut om man har med sig kvitto och certifikat och det ska jag göra :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag har också garanti paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 nope inte kommit ut men jag har läst alla förtittar i pc gamer men jag tror det kommer bli ungefär samma sak förresten kommer ea bara pumpa ut nya expansions typ the sims:medal of honor liksom dom kommer pumpa ut dom tills det slutar sälja och då är väll alla luspanka och så sitter ea där med flera ziljoner så gå inte på den j*vla skiten ja.. det kommer bara komma nya expansionpacks..som vanliga sims... hur många exps finns det? 7? 10? 13? har f*n tappat räkningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 7 tror jag det finns och jag läste att dem kommer göra lika många till the sims 2 om det blir lika populärt så kommer de kanske göra the sims 3 :Läste det på en sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Imp31 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Sen när man har köpt The Sims2 så kommer man nog inte inte spela vanliga The Sims och alla Expansion packen. Om jag inte tar fel så har man köpt 1-7 Sims spel i ...Vad ska jag säga ...onödan. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.