linus2 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) Om du tränar en rookie så här: 1000hp 1000mp 100 i resten är det då 50% chans att man blir naturlig väg när man utvecklas?? Jag hadde en Kunemon och en Biyomon och dom blev Kabuterimon och Birdramon.......... <_< (Det var på digimon world 1..........) ;) Redigerat 10 Augusti 2004 av linus2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 måste det vara exakt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 olika typer av digimon kräver olika tränings metoder... de beror inte på ett "Recept" till att DV... man måste variera... alla digimon utveklas med somliga krafter starkare än andra... vissa har hög hp, andra hög def och kanske hög speed... Fattar ru? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 en del Behöver till och med vissa atacker för att kuna DV.... Men träning behövs altid ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 :kung: Ja spöade Machindramon Me tyranomon :evil: Hehe e man inte grym lrvad men han han aldrig bli "Skull Geymon" :( :gitarr: Men jag klarade Machindramon :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linus2 Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 (redigerat) hm....... hur får man cherrymon då??? Redigerat 17 September 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 hm....... hur får man cherrymon då??? De där är asså en pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 hm....... hur får man cherrymon då??? man kan inte får cherrymon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 vem är cherrymon :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linus2 Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Det här är Cherrymon: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaketi Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 :kung: Ja spöade Machindramon Me tyranomon :evil: Hehe e man inte grym lrvad men han han aldrig bli "Skull Geymon" Men jag klarade Machindramon Hihi,låter lite skamligt gämfört med mig ;)Hade runt 5000hp,5000mp,1000 i allt annat med Agumon..(använda chips) Knäckte Machindramon så. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 har agumon utvecklats? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg