Hoppa till innehåll

Digimonnnn


linus2

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...
(Gaketi @ 22/10-2004 14:35:31)

:kung: Ja spöade Machindramon Me tyranomon :evil:

Hehe e man inte grym lrvad men han han aldrig bli "Skull Geymon"

Men jag klarade Machindramon

Hihi,låter lite skamligt gämfört med mig ;)

Hade runt 5000hp,5000mp,1000 i allt annat med Agumon..(använda chips)

Knäckte Machindramon så. :P

Hur fick du så monga chip? :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zero_Tolerance

han använde tydligen devil chips som man får av devimon, en digimon lever normalt 18 dagar, för varje Devil chip den äter så lever den 1 dag kortare, det är troligt att hans tyrannomon dör inom kort

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zero_Tolerance

om dina digimon lever upp till 18 varför lever bara mina upp till 14-15 even ultimata. <_<

vältrenade digimon, jag tränar mina rookie digimon till ungefär 2000 hp/MP 150 speed/brains och 200 defensive och offensive, sedan tränar jag champions digimon till 5000 hp/MP, 500 speed/brains och 300-500 på off och def.

Sedan ultimata tränar jag siså här:

 

5000,8000,9000 hp/MP, minst 800 defensiv och offensiv och minst 600 speed och brains.

Och å förståss håller jag den i form genom att hålla den glad och ha hög diciplin, vissa av mina digimon lever till och med 23 dagar.

 

Den bästa digimon jag har är metal greymon på maximal status.

 

Vill du veta hur jag gör så är det bara att fråga =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zero_Tolerance

och hur du får maximal status så anvender du väll devil chip men tar jag för många dör min digimon också går tamer leveln ner jag har tamer level 8

maximal stats så här:

Jag sparade 4-5 chain melons (gör så att digimon lever 1 dag längre) som jag fick av jijimon då jag besegrade machinedramon, använde en sk training manual (ökar statusen som man får vid träning) som man kan köpa från piximon för 50 000 bits, jag köpte den, sen hadde kabuterimon och kuwagamon i staden (dom utväcklar träningsstationerna så att du får extra hög status vid träning, sedan använder jag också flera hawk raddish och super carrot, kombinerar man dessa så kan man träna sin digimon på extremt höga nivåer samt får den att leva längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zero_Tolerance

:cool: jag har 1 chain melon 2 manual kabuterimon och huvagomon nu får jag besegra  macheindramon gånger då men det går att hitta chain melon i gear savana också det har jag gjort .

bra, då vet du väl också att du tränar på heltid (du hinner inte göra nått annat förutom att träna och sköta din digimon)

och detta funkar bäst vad jag tycker på eld och fysiska digimon.

 

och du måste också vet att du måste gå till centaur clinic ibland för att hålla happy och diciplin metare på god väg som möjligt

Redigerat av Dark_Magician
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...