thps4 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 1. i bana brinstar har jag hittat super bomber någon som vet hur man får dom?? 2. finns det några fusk? isåfall vart skriver kan in dom? snälla nån hjälp mej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Har du hittat något som du inte vet hur man hittar? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 njao.. jag har hittat superbomber men jag vet inte hur jag får dom.. man måste ha speed boost och den går inte att ladda upp för det är morph boll fattar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 den hade jag också problem med förut men man ska gå till det långa rummet som leder till norfair. när du kommit in i rummet ska du gå till höger till en sten e ivägen, vänd om och börja spring tillbaks till dörren, skjut på dörren och exakt när du e igenom tryck ner. skjut dörren igen och gå tillbaka in i rummet du sprang i. skjut sen upp dörren men gå inte in utan gör dej till morf ball och skjut dej mot dörren men du måste vara en bit ifrån den först. du kommer då flyga genom dörren och in i ett hemligt rum. i rummet ska du trycka ner och sen rulla och skjuta dej vidare genom andra änden på rummet då flyger du in i rummet du ville till och får det du vill ha OBS du måste vara väldigt snabb detta e kanske svårt att förstå, skicka PM om du behöver mer hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg