Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 sorry för jag bråkat för mycket. och desutom så ska jag försöka bättra mej jag kommer förmodlige bli bannad men det viktiga är att jag sagt förlåt innan dess. har ljugit om det mesta men jag heter cammila och e ljus hårig och e inte als mobad snarare skit populär får typ 10 kärleks brev per dag. och allså det var min mamma som sa att jag skulle hittapå nått för attman får inte ge ut för mycket på it säger hon men jag sa att det bara blev problem så det här e saningen och mrkuk var samma anväändare som zeus men nu e inen av dom en användare längre.jag san att dom inte skulle göra det och attdom bara skulle bli bannade.... men han lyssnade inte och allså förlåt allihopa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 inte förlåten. hoppas du blir bannad. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Inte förlåten. Du är inte från Japan va? Men du kunde då stava nu. Hyfsat iallafall. ;) Bara stor bokstav i varje mening så är det OK. Men ingen kan förlåta dig för det du gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jasså men ok då.jag har alldrig sagt nått till dej bubblar så därför har jag inte bett om din förlåtelse.och medge att du #21 ochså vart dum mot mej. ch nej jag kom inte från japan hel svensk och jag heter inte oren utan cammilla kalla mej millan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jasså men ok då.jag har alldrig sagt nått till dej bubblar så därför har jag inte bett om din förlåtelse.och medge att du #21 ochså vart dum mot mej. ch nej jag kom inte från japan hel svensk och jag heter inte oren utan cammilla kalla mej millan. Har du ljugit :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jasså men ok då.jag har alldrig sagt nått till dej bubblar så därför har jag inte bett om din förlåtelse.och medge att du #21 ochså vart dum mot mej. ch nej jag kom inte från japan hel svensk och jag heter inte oren utan cammilla kalla mej millan. Jag har varit "dum" men jag har haft orsak till det. Och där ljög du igen med Japan. Illa Camilla. (rimmade ju) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jasså men ok då.jag har alldrig sagt nått till dej bubblar så därför har jag inte bett om din förlåtelse.och medge att du #21 ochså vart dum mot mej. ch nej jag kom inte från japan hel svensk och jag heter inte oren utan cammilla kalla mej millan. Du har sagt att du är adopterad från japan eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) (# 21 @ 10/08-2004 15:08:06) jasså men ok då.jag har alldrig sagt nått till dej bubblar så därför har jag inte bett om din förlåtelse.och medge att du #21 ochså vart dum mot mej. ch nej jag kom inte från japan hel svensk och jag heter inte oren utan cammilla kalla mej millan. Jag har varit "dum" men jag har haft orsak till det. Och där ljög du igen med Japan. Illa Camilla. (rimmade ju) Dålig stil <_< "Mamma sa att jag inte skulle ge ut massor i IT...." Bah, det är väll du som bestämmer det <_< Och försten vad har det med att ljuga och göra. Sa din mamma till dig att skriva att du var adopterad från Japan också, eller <_< . Redigerat 10 Augusti 2004 av No Fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 inte förlåten. hoppas du blir bannad. <_< Tycker desamma <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ja vad har bubblar emot honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag är emot honom därför att hon ljuger, inte ens kan stava ordentligt, idiotiska hot m.m. Det som sagts här kanske också är lögn. Vem vet? Jag trivdes bättre innan she-o-rene kom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 sorry för jag bråkat för mycket. och desutom så ska jag försöka bättra mej jag kommer förmodlige bli bannad men det viktiga är att jag sagt förlåt innan dess. har ljugit om det mesta men jag heter cammila och e ljus hårig och e inte als mobad snarare skit populär får typ 10 kärleks brev per dag. och allså det var min mamma som sa att jag skulle hittapå nått för attman får inte ge ut för mycket på it säger hon men jag sa att det bara blev problem så det här e saningen och mrkuk var samma anväändare som zeus men nu e inen av dom en användare längre.jag san att dom inte skulle göra det och attdom bara skulle bli bannade.... men han lyssnade inte och allså förlåt allihopa. Ähh jag bryr mig inte om hon har ljugit!! Det är väl inte så farligt eller. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg