Naruto Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Tycker att Silver är bäst ^^, Pokemon spelen är bra! (Förutom när filerna raderas, då är det en annan sak ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 JAg tycker pokemon spelen är bra det är inte så jättebra grafik men annars så duger det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jätte bra! :D Men om inte Arcanine skulle funnits så hade det varit tråkigt! :( Om Arcenaine inte hade funnits så hade du inte vetat vad Arcenaine va! :lol: Back on topic... Nintendo borde satsa mer på Pkmn spelen. Det kanske inte har det bästa grafiken eller ljudet men spelet rockar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag tycker nintendo satsar tillräckligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Det tycker jag också så det så. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg