vickyy Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag har fått slingshoot..men när jag går till lost forest hittar jag inte till saria ..! hur hittar jag dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag har fått slingshoot..men när jag går till lost forest hittar jag inte till saria ..! hur hittar jag dit? Har du varit hos zelda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Har du varit i Sacred Meadow?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Men Zelda å Impa red ju iväg så..hur ska man då kunna prata med henne`? Och vart ligger Sacred Meadow?? //NyBörjare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Men Zelda å Impa red ju iväg så..hur ska man då kunna prata med henne`? Och vart ligger Sacred Meadow?? //NyBörjare! Jaha du är stor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 JO jag är stor. Men jag hittar inte till Saria. Vart ligger det där Templet? Och Om du kan , Hur får man mer pengar ? kan bara få 99 :- //TAck på Förhand! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Sacred Forest meadow ligger brevid Lost woods. gå in i lost Woods Och gå in i olika vägar och kolla lite. För att få större Penga Bush Måste du ha dödat ett antal Golden Skulltulas, Sen går du Till Kakariko village i House of skulltulas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 är vägen Speciell? För jag har gått där men till slut kommer jag bara ut. Finns det en speciell väg? //VickyD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Kan du säga den vägen ? Snälla ! // vicky ;D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 vägen till vad?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Till Sacred Forest meadow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg