EMO Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) http://www.howtodrawmanga.com/tutorial/tutorial.html sidan kan man lära sej teckna manga man kan även lära sej färlega på Paint Shop ;) Redigerat 11 Augusti 2004 av .:CatGirl:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoopy Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Vad bra sida det där... Ska försöka rita lite manga men han blir väl sne då :P Tack iallafall för sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 va så lite :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) Kunde rita Manga utan hjälp, fick problem! Började rita Manga när jag va 9... ska checka in den hemsidan! :D Inget nytt... men tack ändå! Redigerat 11 Augusti 2004 av Kite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jäkla skit.. Kan knappt rita en snygg streck gubbe ju.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nagozie Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) Det finns ju nästan bara tips för hur man ritar tjejer! :huh: P.S Jag håller på med egen manga som är action/äventyr/skämt Och jag ritar redan riktigt bra! Bevis: http://img48.exs.cx/img48/6552/Hamtaro5.jpg Den har jag ritat! (Inte ritat av) Redigerat 11 Augusti 2004 av Nagozie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 hur fick du in den på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 ja hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 scanner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Det finns ju nästan bara tips för hur man ritar tjejer! :huh: P.S Jag håller på med egen manga som är action/äventyr/skämt Och jag ritar redan riktigt bra! Bevis: http://img48.exs.cx/img48/6552/Hamtaro5.jpg Den har jag ritat! (Inte ritat av) varför är bilden 100x100pixlar om du gjort den själv.om du scannar in det på datorn så blir det inte lika långa sidor eftersom ett A4 har inte lika långa sidor <_< så jag tror du bara färglagt en bild vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Rita en annan bild då för att bevisa och inte någon känd från andra mangor eller Animeér. Men annars skiter vi i det och fortsätter detta ämne utan att förstöra den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.