Get_a_Life Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 hej! Jag hade köpt en filmstudio och de va en bana där man skulle flyga med ett så kallad "seaplan". De jag undrar HUR FÅR man upp planet. För de fungerar inte! Snälla svara HJÄLP! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) om det inte går och flyga räkt fram tills planet lyfter automatiskt. så har du använt nåt fusk. Redigerat 11 Augusti 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get_a_Life Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 hej! Jag har inte använt något fusk.. Bara i början av spelet. Men inte när jag kör den banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 du måste ha mycke fart sen trycker du på ner eller upp knappen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 man lyfter med samma knapp som man stegrar med motorcyklarna alltså 6:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 visst kan man ändra kontrollerna???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 ja, man kan ändra kontrollerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get_a_Life Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 ok, Men kan man inte göra något åt "low fuel" så att de inte gå ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 är gta bra på pc ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get_a_Life Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 ok, Men kan man inte göra något så att "fuel" inte blir "low fuel" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 är GTA bra ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) ne, men du..har du joystick? det är lättare att flyga om man har en.. men du ska ta den kortase vägen mellan tällerna du ska till..du behöver inte flyga över vägar. jag flög över hus och parkeringar ;) :) EDIT: jeystick..vad är det? :blink: Redigerat 11 Augusti 2004 av Green Devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.