Zingan Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 zingan: JA FOR FAEN! GTA ÄR BRA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 ok, Men kan man inte göra något så att "fuel" inte blir "low fuel" ? om du flyger igenom ringerna vad händer då förutom att du ska ta nästa ring.får du inte mer bensin då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get_a_Life Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 hej Sen undrar jag en annan sak.. Hur ska jag göra för att sonny ska få tillbaka hans pengar ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 du gör alla uppdrag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get_a_Life Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 hej så du menar att jag ska köpa alla villor, byggnader m.m och göra deras uppdrag eller vadå? :blink: och om jag nu måste köpa alla tänk om jag missar att köpa en byggnad och hur vet jag om jag har verkligen köpt allt?? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) här är en karta på alla hus du kan köpa. ;) http://www.gta.com.ua/img/maps/gta.com.ua_map_properties.jpg Redigerat 11 Augusti 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get_a_Life Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 så jag ska köpa alla byggnader? och måste jag göra uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 och alla andra uppdragen du får Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get_a_Life Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 men strippkluben? den har väl inga uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 jo det har den. gå in till tjejen (första rummet till vänster i korridåren) och låt henne hålla på och strippa i c:a 10 minuter sedan går du ut ur rummet då är uppdraget klart ;) ps.om du behöver en karta på alla hiden pakages, eller rampage eller uniqe stunt bonus, så säg till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get_a_Life Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 OK, Men the ice cream factory? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.