xiaoxiang Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 det skulle först komma i september föra året sen den här sommaren sen i september, när ska det egentligen komma? frågade 2 butiker om när det skulle komma... svaren var olika! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Vet i fa&... men ja kan säga att jag längtar tills dess! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 tror det finns ett sånt här inlägg .. men endå jag gissar på att de kommer i augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 dt skulle ha kommit i augusti detta året men sen sa dom att dt ska komma i septmeber helt säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag är glad om det kommer före jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 dt ska komma i september! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 dt skulle ha kommit i augusti detta året men sen sa dom att dt ska komma i septmeber helt säker! ungefär lika säkert som det skulle komma förra året då den "såkallade hackern" tog deras källkod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 asså fattat du trögt Gabe Newell han som jobbar på valve och hl2 har sagt typ i 8 intervjuer att hl2 ska komma i september! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spämmah Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 <onödigt spamm> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.