^_^ Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ja klara yunaleska på första försöket :/.. hon var inte specilt svår ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Men hon e inte svår, bara man har alla aeons med overdrive, och inte slösar dom förs än hon blir den 3:dje snubben eller vad det kallas!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 hur tar man den spheren eller kulan i tredje templet på andra sidan blixtrana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ^_^"> ja klara yunaleska på första försöket :/.. hon var inte specilt svår ? Håll er till tråden... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Nä men vadå rå tänk om detta skulle bli en evighets tråd om alla ämnen i spelet ffx om inte nån moderator blir elak och låser den fast då blir jag riktigt arg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 DANNIE LÅSTE MIN FFX HJÄLPARE ALLA KUNDE FÅTT HJÄLP AV DEN!!!HAN ÄR VÄLDIGT TJASKIK MÅ JAG SÄGA DET SKULLE JU BLI EN EVIGHETS TRÅD!!!! :cry: :o :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jo men akta så han inte ger dej en varning för detta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 aaa. i för sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 har du klarat spelet nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag?? vill inte klara det fören jag Har spöat alla dark Aeons och alla ska ha sin ultima Weapon och alla ska 255 i allting alla ska ha allting och så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 okej jag har klarat spelet en gång jag ska träna upp gubbarna och spöa omega wepon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Vem är det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg