Gäst PatrikDenStore Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Kommer man att behöva ha Steam för å spela hl2 när d kommer? Tyckte jag läste om ngt sådant förut, men minns inte vart jag såg det, så därmed kan jag ej vara säker om jag läste rätt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 moste man använda steam för att köra hl2??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Ingen aning, men jag tyckte att jag läste om nåt sånt förut, kanske vare nån slags Steam "2" som man får med i discetten... men "nånting" vare iaf.. Om jag bara kunde hitta den där sidan igen där jag läste det :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Ähhh jag tror inte att man moste ha steam, man kanske ska ha counter-strike.... Eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 det kommer ju typ komma counterstrike 2 eller ngt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 det kommer ju typ komma counterstrike 2 eller ngt sånt... Ja med non ny motor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) Det kommer finns ett nytt CS till HL 2, ja. Det här nya "Counter-Strike 2: Source", som jag tror dem flesta har hört talas om ... Samma grafikmotor som HL 2 (såklart), samma vapen (fast förbättrade), samma mappar (dock, vissa ändrade detaljer). Redigerat 11 Augusti 2004 av PatrikDenStore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Det kommer finns ett nytt CS till HL 2, ja. Det här nya "Counter-Strike 2: Source", som jag tror dem flesta har hört talas om ... Samma grafikmotor som HL 2 (såklart), samma vapen (fast förbättrade), samma mappar (dock, vissa ändrade detaljer). Non borde holla med mig att...det borde va grymt,häftigt och cool och ännu en gång grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Det kommer finns ett nytt CS till HL 2, ja. Det här nya "Counter-Strike 2: Source", som jag tror dem flesta har hört talas om ... Samma grafikmotor som HL 2 (såklart), samma vapen (fast förbättrade), samma mappar (dock, vissa ändrade detaljer). Lite förändringar,va! Aztec är ju helt omgjord.. om du har sett ett demo så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 omg noobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 omg noobs okej? vad gör dej till inte en noob då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 bli medlem på www.fragbite.se allt ni behöver veta om cs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.