Xade Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Hehe, jag visste inte att mitt fuska.se användarnamn fortfarande fanns kvar ;) Men iaf man kan inte få sonic, tails eller toad. Inte i den japanska heller. Och det finns ingen deluxeversion. Nu när vi fått det utrett: vad är ert rekord på homerun? =D sonic och tails det e ju så IDIOTISKT VARFÖR skulle NINTENDO ta med SEGA gubbar... det låter ju helt IDIOTISKT!!!!! mitt rekord e typ 500 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jag trodde att det var det ni trodde på denna sidan... Det var därför jag lämna den för 7 månader sedan men är tillfälligt tillbaks ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 409 med Roy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Alla måste få veta att Sonic är fejk... HÖR DU DET, 0013? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Inte en fejk för den Japanska Versionen av Super Smash Bros Melee.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Det är en fejk för den japanska versionen också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
froz Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 över 500m med gannadorf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 en av mina kopisar har kommit FET långt med fox. han tar upp pistolen sen pepprar han tills det e 3 sek kvar då tar han basebollträt och slår till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (redigerat) hur lyckas ni slå så långt mitt rekord är typ 413 med roy :unsure: Redigerat 6 September 2004 av MASTER MODE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 jag slår med fox när det är en sekund kvar.jag är snabb och trycker på samma knapp hela tiden :) med yuosi har jag kommit upp i ungefär 450 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 hmm... vet inte säkert (länge sen jag spelade) men jag ligger mellan 450-500 tror ja :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L!nk Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (Xade @ 23/08-2004 18:29:05) Hehe, jag visste inte att mitt fuska.se användarnamn fortfarande fanns kvar ;) Men iaf man kan inte få sonic, tails eller toad. Inte i den japanska heller. Och det finns ingen deluxeversion. Nu när vi fått det utrett: vad är ert rekord på homerun? =D sonic och tails det e ju så IDIOTISKT VARFÖR skulle NINTENDO ta med SEGA gubbar... det låter ju helt IDIOTISKT!!!!! mitt rekord e typ 500 UUUGHA !!! Mitt rekord e 347... :P Hur fick du ditt vikken gubbe och vilken ''teknik'' ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg