Gäst RedSnake Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 vart möter man deep king ? har klarat deep colosseum vad skall jag gjöra nu. hur renar man på ett bra sett ,hittar inga time flutes :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 åk agate villige och gå till pokemon centret om du går till höger kommer du till en tjej som ger dig colognes caes eller vad den nu hetter gå till mart och köp vivid scent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 man måste klara deep colloseum 4 ggr innan man kan möta deep king... alltså möter man honom när man ska klara de för femte gången! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
medlia Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag har en fråga vad gör man efter man har möt deep king??? :huh: Man får ju inge meil!!! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jo........OM att man ska fånga alla shadow pokémon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Men OM du har fångat ALLA så får du inget mail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
medlia Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jo........OM att man ska fånga alla shadow pokémon! jag har inte fångat entei och sodowoodo <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 jag har fångat alla utom remoraid scisor togetic togepi och marip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 jag hr fångat 6 stycken.vad händer när det dära sträcket är slut på shadow pokémonen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Dom kan bli "Renade". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Jag har fångat alla !!! (utom Ho-oH och Celebi) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Man kan inte få celebi och har du fångat togetic.. ja har iaf :) inan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg