Laithean Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag har faktiskt inte varit i fabriken och jag har ingen dala häst. Men jag har sett en. Man ska glo på riktiga hästar i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag har faktiskt inte varit i fabriken och jag har ingen dala häst. Men jag har sett en. Man ska glo på riktiga hästar i stället. ehh... om man vill typ ha en som prydnad i fönstret eller ngt sånt... ska man ha en hel j*vla riktig häst då??!??!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 mm det går väl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 inte vet jag vad du har för storlek på ditt fönster men i mitt får en riktig häst inte plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.