ZANN0 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 eller resident evil manhunt eller någe annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 huntman är blodig :evil: :evil: :evil: Manhunt menar du väl?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 ja jag menar det förlåt mej :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 resident evil 4 fast det är till gc men en då,och metal gear soli the twin snakes är blodigt när ninjan massacerar terroristerna,och turok evulotion är ganska köttigt,Max pyne också det är mina varianter det.Och glöm intemetal gear solid substance och metal gear solid sons of liberty,och metal gear solid tachical action episode och metal gear solid snake eater.Mgs är skit bra värkligen ett spel att rekomendera köp hela serien för den delen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 manhunt den är köttig och resedent evil med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 resident evil hehehehe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Vice city är värklighen det skjut med en M4A1 i skallen sprutas ut sen en hel tank med blod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Heheh det ska man göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 postal 2 också slå av huvet med en spade.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 half-life tror jag nog eller kanske...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Slå av huvudet med spadar hehe..Det finns ett spel som jag ej kan namnet på man kan pissa i munnen på andra så-rom spyr så kan man kapa halsen på dom så sprutar det spya och blod ut ur halsen på dom :ph34r: :( .Men det är ingenting jämnfört med dom filmer jag har sett :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg