Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) (# 21 @ 12/08-2004 22:31:55) Hmmm.... Kan vara så... Sen har vi massor med Turister som bestämmer sig för att bo här... I det kalla... karga... slätterna av de tre förenta kronorna Svealand, Västra Götaland och Östra Götaland. Sverige! Vart finns Norrland då? Det där ser jag som rasistiskt uttalande. Bara så du vet. Lär ni er inget i skolorna? Sörlänningar verkar inte alltid helt smarta. Snacka inte "kallt" förrän du besökt Norra Norrland (Lappland, Norrbotten) Är du rasist kanske? Norrland är en del av Sverige. Även om vissa tror att det är ett eget land eller tillhör Finland. (Sörlänningar) Vi brukar snacka om er sörlänningar som tror att det är ett annat land. Så verkar ni faktiskt tänka. (vissa av er) Det är uttal som det som jör mig riktigt förbannad. Varför gör vi då inte ett eget land av Norrland? Lär er saker för f*n. Jag blir förbannad av det. Jag sitter och trycker ihop huvet av ilska. Kan ni sörlänningar ärligt tro att Norrland är ett annat land? Tror ni det är ni jävligt korkade. Jag går nog bort och andas en stund. :angry: Var inte riktigt beredd på den rektionen. Jag läser just nu en bok av Jan Gilliou-Arn fyrologin. Svearike bestod av Just de tre rikena då på 1100-talet. Resten tillhörde antingen Norge eller Danmark. Det var inte menat så!!! Nej, jag är inte rasistiskt. Det jag sa var att det inte är hur lätt som helst att bara få bo här. En Turist kan inte bara sätta sig och bo någonstans. Det tar jätte lång tid att bli svensk medlem. Jag har hört talas om att folk fått vänta tre år på ett nekande, för att sedan vänta tre år igen på ett ja. Jag tycker att Sverige borde rappa på med rapporterna istället för att ge Göran lön lr nått i den stilen. Det var inte illa menat och jag ska inte säga sådana dumma saker utan att tänka efter först. Jag ursäktar mig hemskt mycket och hoppas att du kan förlåta mig... .. Förlåt!! Redigerat 12 Augusti 2004 av Claudia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Kom igen alla Norrlänningar. Gå i en pakt mot Sörlänningar som tror att vi bor i ett annat land. Vi ska inte sluta förrän vi får våran revansch. :angry: Vi får egna landslag. I Hockey kommer Norrland att vara bättre. I Fotboll kommer Sörlänningarna. Så även i de flesta sporter pga bättre träningsförhållanden. Men vi har våran stolthet åtminstone. Då vissa tror att det är ett annat land är det hopplöst. Vad skulle ni säga om jag trodde att Svealand & Götaland var en del av Serbien/Montenegro? :angry: Skärpning alla där nere. Tror ni verkligen att Norrland är ett annat land så är ni seriöst korkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (# 21 @ 12/08-2004 22:31:55) Hmmm.... Kan vara så... Sen har vi massor med Turister som bestämmer sig för att bo här... I det kalla... karga... slätterna av de tre förenta kronorna Svealand, Västra Götaland och Östra Götaland. Sverige! Vart finns Norrland då? Det där ser jag som rasistiskt uttalande. Bara så du vet. Lär ni er inget i skolorna? Sörlänningar verkar inte alltid helt smarta. Snacka inte "kallt" förrän du besökt Norra Norrland (Lappland, Norrbotten) Är du rasist kanske? Norrland är en del av Sverige. Även om vissa tror att det är ett eget land eller tillhör Finland. (Sörlänningar) Vi brukar snacka om er sörlänningar som tror att det är ett annat land. Så verkar ni faktiskt tänka. (vissa av er) Det är uttal som det som jör mig riktigt förbannad. Varför gör vi då inte ett eget land av Norrland? Lär er saker för f*n. Jag blir förbannad av det. Jag sitter och trycker ihop huvet av ilska. Kan ni sörlänningar ärligt tro att Norrland är ett annat land? Tror ni det är ni jävligt korkade. Jag går nog bort och andas en stund. :angry: ta det lite lungt..... 1.Svär gärna censurerat. ;) 2.Jag tror inte hon menade så. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (Claudia @ 12/08-2004 22:40:37) (# 21 @ 12/08-2004 22:31:55) Hmmm.... Kan vara så... Sen har vi massor med Turister som bestämmer sig för att bo här... I det kalla... karga... slätterna av de tre förenta kronorna Svealand, Västra Götaland och Östra Götaland. Sverige! Vart finns Norrland då? Det där ser jag som rasistiskt uttalande. Bara så du vet. Lär ni er inget i skolorna? Sörlänningar verkar inte alltid helt smarta. Snacka inte "kallt" förrän du besökt Norra Norrland (Lappland, Norrbotten) Är du rasist kanske? Norrland är en del av Sverige. Även om vissa tror att det är ett eget land eller tillhör Finland. (Sörlänningar) Vi brukar snacka om er sörlänningar som tror att det är ett annat land. Så verkar ni faktiskt tänka. (vissa av er) Det är uttal som det som jör mig riktigt förbannad. Varför gör vi då inte ett eget land av Norrland? Lär er saker för f*n. Jag blir förbannad av det. Jag sitter och trycker ihop huvet av ilska. Kan ni sörlänningar ärligt tro att Norrland är ett annat land? Tror ni det är ni jävligt korkade. Jag går nog bort och andas en stund. :angry: Var inte riktigt beredd på den rektionen. Jag läser just nu en bok av Jan Gilliou. SveaRike bestod av Just de tre rikena. Resten tillhörde antingen Norge eller Danmark. Nej, jag är inte rasistiskt. Det jag sa var att det inte är hur lätt som helst att bara få bo här. En Turist kan inte bara sätta sig och bo någonstans. Det tar jätte lång tid att bli svensk medlem. Jag har hört talas om att folk fått vänta tre år på ett nekande, för att sedan vänta tre år igen på ett ja. Jag tycker att Sverige borde rappa på med rapporterna istället för att ge Göran lön lr nått i den stilen. Det var inte illa menat och jag ska inte säga sådana dumma saker utan att tänka efter först. Jag ursäktar mig hemskt mycket och hoppas att du kan förlåta mig... .. Förlåt!! Det är inte menat mot dig personligen utan mot alla dessa Sörlänningar som inte kan något om sitt eget land. Det var då det som det var andra delar. Norrland tar upp bra mycket mer plats än Svealand & Götaland. Ändå får "Sydstaterna" 5 Div 2 serier medan Norrland bara får en. Och en plats ska 08:orna ha. I Hockey måste vi i Norra serien ha med Leksand, Västerås, Bofors & Arboga. Det är samma förhållanden träningsmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (dunkar huvudet i tangentbordet) Jag menar inte så!!!!!! ... herregud... Har just startat ett krig.... :cry: Måste lära mig att skriva mellan raderna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Inte Norrland som man förväxlar till annat land, det är ju Skåne! Jag har alltid undrat varför man inte kan lära sej Skånska som tredje språk i sjuan (svenska, engelska, skånska) ...jag bara måste vara värst :ph34r: ) 43år att få barn känns för sent, visa pappor blir lätt förväxlade att vara farfar, om dom är lite äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Det är säkert för att jag är Stockholmare jag e så dum. De flesta verkar tro det.... Jag e för sorglig..... :cry: Alla som träffar min pappa verkar tro att han är min farfar eller morfar. Han e 63 år gammal nu och min mamma 53 år... Sen har jag ju en biologisk syrra som är 26 år och en som är 22 år. Så det går ju ihop om man tänker att min mamma var 27 år när hon födde barn första gången... Sen finnst det idioter som säger typ: Oj, är dina föräldrar såå gammla? Min mamma är 37. Då känner man sig sååå stolt, lr hur? Förlåt igen, jag menade inget illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 claudia.. du kanske har sagt det tidigare... men hur gammal e du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Hon är 14. Ska fylla 15. (Kollat på pressen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 står att hon är 15 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Kom igen alla Norrlänningar. Gå i en pakt mot Sörlänningar som tror att vi bor i ett annat land. Vi ska inte sluta förrän vi får våran revansch. :angry: Vi får egna landslag. I Hockey kommer Norrland att vara bättre. I Fotboll kommer Sörlänningarna. Så även i de flesta sporter pga bättre träningsförhållanden. Men vi har våran stolthet åtminstone. Då vissa tror att det är ett annat land är det hopplöst. Vad skulle ni säga om jag trodde att Svealand & Götaland var en del av Serbien/Montenegro? :angry: Skärpning alla där nere. Tror ni verkligen att Norrland är ett annat land så är ni seriöst korkade. Det är inte monga som tror/tycker att n iär ett annat land...Många åker typ upp mot fjällen/kanske inte så jätte högt upp)Men som jag, vi åkte till värmland och stannade där i 4 nätter...Vill heldre bo där(IVärmland) än hemma i Blekinge...Där har dom kalla vintrar/kallare än våra)och varma sommar(kanske inte så mycket varmare än denna sommaren). Så jag skulle gjärna vilga bo högre upp en här nere... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) Ehh.. får jag en syl i vädret här? Sen när blev jag 14? 89or är 15. Jag ska övningsköra i vår. Varför detta ska spela nån roll?? Redigerat 12 Augusti 2004 av Claudia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.