Legend_gamer Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Ja...korkat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 dom sa på nyheterna att deras mätningar kunde vara fel på 1 vecka plus eller minus, kunde vara runt 10000 barn dom tar fel på, så alltså kanske vi inte är 90000000 än, #21, jag ahr inte sätt 1 ENDA sakt någe rasistiskt eller att dom inte vet var norrland ligger eller att det tillhör sverige, förutom när dom skämtar om det för att du ska bli irreterad, SÅ SLUTA SÄGA ATT INGEN STHLMARE ELLER SÖRMLÄNNARE vet var det ligger!!!!! blir mer irreterad på dig, för jag har itne sätt att någon tagit någe fel, så kalla itne oss rasister, du är mera rasistisk mot OSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 dom sa på nyheterna att deras mätningar kunde vara fel på 1 vecka plus eller minus, kunde vara runt 10000 barn dom tar fel på, så alltså kanske vi inte är 90000000 än, #21, jag ahr inte sätt 1 ENDA sakt någe rasistiskt eller att dom inte vet var norrland ligger eller att det tillhör sverige, förutom när dom skämtar om det för att du ska bli irreterad, SÅ SLUTA SÄGA ATT INGEN STHLMARE ELLER SÖRMLÄNNARE vet var det ligger!!!!! blir mer irreterad på dig, för jag har itne sätt att någon tagit någe fel, så kalla itne oss rasister, du är mera rasistisk mot OSS Det rasistiska är att vi i Norrland får ingenting alls och i Södra Sverige får man allt. Jag säger att MÅNGA inte kan. För så är det. Kolla tidigare inlägg så förstår du nog. Det är pinsamt tycker jag. Man SKA veta hur sitt eget land ser ut. Alla bör veta att Norrland utgör största delen av Sverige, men när folk inte ens vet att Norrland är svenskt blir jag förbannad. Det skulle du nog också bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jo på det sättet förstår jag dig, men jag tycker du är för mycke på allt å många!! men att svealand har fler hocky lag skiter jag i (e anti sport nördar :P) men att alla vet var norrland ligger och att det tillhör sverige, e ju skälvklart, du säger att många INTE vet det, fast jag har inte sätt 1 ENDA, säga något om att dom inte vet var norrland ligger, som sagt det seriöst, Du skrev "Kolla tidigare inlägg så förstår du nog." jag har kollat tidigare inlägg men förstår INTE! för jag ser inget Rasistiskt mot norrlänningar i tidigare inlägg....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 # 21 du snackar för mycket skit om våran vackraste del av landet (och då menar jag inte snön) det finns tre offciella språk i sverige, skånska (väldigt svårt att hålla sig för skratt när dom jiddrar på cs servrarna) sedan har vi norrläningarna, dom som har ett läte som språk, sedan har vi rikssvenskan som man pratar i melersta sverige (kommer ursprungligen ifrån nyköping där jag bor :P ) sedan så kom det till stockholm och resten av mellan sverige. och jag klandrar inte dom som ofta glömmer bort norland, det enda som kan påminna en är norrlands guld, vilket är öl som inte vi får dricka i våran ålder, det är nog därför som inga unga vet att norrland tillhör sverige. iförsig så bor ju närmaste grann par 4 milifrån varandra, inte som här 3 centilmeter, eller 24 m2 (kvadrat meter). men vadå rå norska är likt svenska typ som en annan dialekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Det rasistiska är att vi i Norrland får ingenting alls och i Södra Sverige får man allt. Jag säger att MÅNGA inte kan. För så är det. Kolla tidigare inlägg så förstår du nog. Det är pinsamt tycker jag. Man SKA veta hur sitt eget land ser ut. Alla bör veta att Norrland utgör största delen av Sverige, men när folk inte ens vet att Norrland är svenskt blir jag förbannad. Det skulle du nog också bli. 1. Du förvränger det jag säger.... Jag sa att svearike på 1100-talet bestod av västra- och östragötaland, plus svealand. Jag vet att Norrland tillhör Sverige. Jag kan inte nämna varenda stad i norrland men jag vet att Norrland tillhör Sverige... 2. Det sårar mig och många andra att du kallar oss rasister. Ingen vill bli kallad rasist. 3. Jag är ledsen för det jag skrev men du ältar med det som om det vore jorden undergång! Snälla, kan vi lägga ned dessa Norrland vs. the rest of sweden. Att bo Sthlm kan va kul ibland. Men åker man nån stans utanför sthlm blir man så mobbad att man inte vill lämna rummet där man bor! Alla har fördommar mot oss 08or... back 2 Topic.... Har de räknat fel? Är vi inte 9 milj iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (Claudia @ 14/08-2004 13:37:34) Det rasistiska är att vi i Norrland får ingenting alls och i Södra Sverige får man allt. Jag säger att MÅNGA inte kan. För så är det. Kolla tidigare inlägg så förstår du nog. Det är pinsamt tycker jag. Man SKA veta hur sitt eget land ser ut. Alla bör veta att Norrland utgör största delen av Sverige, men när folk inte ens vet att Norrland är svenskt blir jag förbannad. Det skulle du nog också bli. 1. Du förvränger det jag säger.... Jag sa att svearike på 1100-talet bestod av västra- och östragötaland, plus svealand. Jag vet att Norrland tillhör Sverige. Jag kan inte nämna varenda stad i norrland men jag vet att Norrland tillhör Sverige... 2. Det sårar mig och många andra att du kallar oss rasister. Ingen vill bli kallad rasist. 3. Jag är ledsen för det jag skrev men du ältar med det som om det vore jorden undergång! Snälla, kan vi lägga ned dessa Norrland vs. the rest of sweden. Att bo Sthlm kan va kul ibland. Men åker man nån stans utanför sthlm blir man så mobbad att man inte vill lämna rummet där man bor! Alla har fördommar mot oss 08or... back 2 Topic.... Har de räknat fel? Är vi inte 9 milj iaf? Bra sakt, äntligen någon som kan säga vad man tycker med rätt ord, hade lite svårt att förklara, #21, det finns folk i norland som har fördommar mot sthlmare ochså, vad jag har fattat det som så tycker dom att vi är ett par rika snobbar som inte jobbar någonting, och vad jag med har hört är att sthlmare har sakt att folk lite längre upp i norrland inte jobbar utan lever på bidrag, men det är nog så att INGET va det är rätt, alltså sthlmare har fördommar mot er med, men vi håller käften!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (# 21 @ 13/08-2004 23:04:17) dom sa på nyheterna att deras mätningar kunde vara fel på 1 vecka plus eller minus, kunde vara runt 10000 barn dom tar fel på, så alltså kanske vi inte är 90000000 än, #21, jag ahr inte sätt 1 ENDA sakt någe rasistiskt eller att dom inte vet var norrland ligger eller att det tillhör sverige, förutom när dom skämtar om det för att du ska bli irreterad, SÅ SLUTA SÄGA ATT INGEN STHLMARE ELLER SÖRMLÄNNARE vet var det ligger!!!!! blir mer irreterad på dig, för jag har itne sätt att någon tagit någe fel, så kalla itne oss rasister, du är mera rasistisk mot OSS Det rasistiska är att vi i Norrland får ingenting alls och i Södra Sverige får man allt. Jag säger att MÅNGA inte kan. För så är det. Kolla tidigare inlägg så förstår du nog. Det är pinsamt tycker jag. Man SKA veta hur sitt eget land ser ut. Alla bör veta att Norrland utgör största delen av Sverige, men när folk inte ens vet att Norrland är svenskt blir jag förbannad. Det skulle du nog också bli. men... man kanske ska kolla på folkmängden?!?!typ som att man skulle säga: men saharaöknen då??! borde inte dom få lika många ishockey division 4 som alla andra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Claudia: Men jag påstår samtidigt att Sthlm ligger i Sverige. <_< Samtidigt med hockeyserierna. Hockey är stort i Norrland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 asså jag flabbar på mig dna tråd skulle handla om att vi var nie mille i sverige och dt roligaste av allt: ni gapar o skriker som vi gör hemma hos mig(här skriks dt mycket) samt att ni babbölar om hockey oxå jag menar hur offtopic kan dt bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Men det är ju det som är kul!! fast det va han som börga (nu börgas det igen :D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
taga mara Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Vem bryr sej om hockey i Norrland.När tog ett Norrlänskt lag SM-Guld senast :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.