thepokemon Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 vad tycker ni om pokemon spelet( de nya)? e de bra,roligt,tråkigt eller vad? vad e roligt o vad skulle kunna vara tråkigt? det kommer att komma två nya pokemon-spel den 1 oktober 2004 =) dom heter FireRed version och LeafGreen version! vad tycker ni om det? :rolleyes:
Ratiasu Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 vad tycker ni om pokemon spelet( de nya)? e de bra,roligt,tråkigt eller vad? vad e roligt o vad skulle kunna vara tråkigt? det kommer att komma två nya pokemon-spel den 1 oktober 2004 =) dom heter FireRed version och LeafGreen version! vad tycker ni om det? :rolleyes: Menar du Ruby/Sapphire?Dom e vääääääääääääääldigt braaaaaa! Fire Red/Leaf Green...Inte så bra...D borde inte va exakt likadan som Blå/Röd...Jag tycker att d borde ändra lite me kartan...D hade ju bara lagt te 9 Island och jag tycker att d borde göra om lite!Annars e den rätt kul
thepokemon Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 aaaaa FireRed och LeafGreen (de som ska komma ut) är som de andra blå,gul och röd fast de e lite om gjort me mycket!favvo pokemon som ni har?
Ratiasu Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 aaaaa FireRed och LeafGreen (de som ska komma ut) är som de andra blå,gul och röd fast de e lite om gjort me mycket!favvo pokemon som ni har? D ha bara gjort den me färg och lagt te 9 Island och sen när man flyger och surfa så se d annorlundare ut((Lite Ruby/Sapphire aktig))!Sen ha dom inte ändrat fler saker
Ratiasu Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Och mer pokemon :D Mer pkm?Vilka fler?
Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Man kan fånga guld silver pokemon och ruby sapphire pokemon
Ratiasu Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Man kan fånga guld silver pokemon och ruby sapphire pokemon Man kan ite fånga Ruby/Sapphire pkm!Kanske Horsea och dom gamla då annars gå d inte..Inte va jag ha sett Men Guld/Silver pkm...Vilka enar du då?
Ratiasu Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Huuh???Fattar inte va du menar... :huh:
Ratiasu Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Huuh?Finns d Ruby/Sapphire staden i Fire Red/Leaf Green? :blink:
Rekommendera inlägg