Arcanum Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag vet inte hur jag ska få text till mina filmer... Kan man få det överhuvudtaget, eller är det bara jag som fått för mej det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 om det inte redan är text innan du ska bränna den, så är det ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 vadå..? så man kan asså inte lägga till någon text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Med rätt program så kan man det(om inte filmen är för stor men det är ovanligt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Om det är text på filmen du bränner så borde det vara text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 vad är det för program då? avancerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 För att få text på din DVD film så måste det vara text på den som du bränner av.. Finns även diverse program. SubDVD tror jag ett hette, inte helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Om du lägger till i eferhand behöver programet en lista på alla repliker och när de sägs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.