Gäst Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 jag bara undrar ska jag köpa mario kart double dash d ser kul ut men jag vill ju inte slösa om ni vill kan ni ju skicka bilder på d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ocke Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Det är JÄTTE kul köp det! :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 d finns redan en sån här tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 de ju 10000000000000000 stycken andrta som frågatr denna fråga ju!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 ja men då kan man skriva i en annan ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Ja, det är inte snålt om trådar ialla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 så sant som det är sagt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 spam, spam, spam, skriv svar till hans fråga han frågar en fråga ni svarar med nåt annat. Tänk om jag frågade: Är Mario kart DoubleDash kul? så svarar ni: Boring finns redan en sån här tråd svara eller skriv inte för att få poäng! Åter till ämnet: Spelet är kul men väldigt kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Spelet är inte kort, då har inte du det. Det är ju en sak som är säker. Du skriver ju lugnt för poäng, ialla fall klagar för att få poäng. Jag kan ändå så bara få 2 eller högst 3 poäng för mina inlägg. Det spelar ingen roll hur bra eller dåliga inlägg jag gör. ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 vad ska man göra för att klara spelet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Typ klara alla Cuper, och klara alla Special Ghost på Time Trial. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Spelet är bra, köp det utan att tveka o synd att jag inte har NGC, så kunde du köpt spelet till mig också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg