Ratiasu Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Jag såg på en sida där d visade en blå tält((Blue tent)) och d stod hur man kunde få den men jag fatta inte va den menar...Fattar ni d?D stod "Trick House - visit #8 (Sapphire Version)" ((Red Tent e i Ruby Version!))
Smaragd Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Yoo... de e ju lätt... ja har blue... du ska till trick master som finns om du går upp från slateport så ska du kolla var det blinkar när du kommer in... så trycker du (A) vid sytället de blinka så kommer trick master fram och så ska du göra olika grejer om du klickar (A) vid en grev som e på väggen.. e sorts lapp från golv till tak.. första e nån där man ska ta Cut på många buskar och så ska man hitta en kod på en skrivmaskin varje gång och så skriver man in den i slutet så kommer man till honom och får en present.. först rare candy och nån annan gång pp-max och sist på sapphire blue tent som man kan ha i basen!
Ratiasu Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Ahaa!Jag ha bara varit där en gång och gjort den där!Jag visste inte att man kan göra flera ggr!Okej, tack så mycke!^^
Gäst AntonJ3000 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 jag har klarat det där med väggar som ma får vända oå och gå förbi
Gäst AntonJ3000 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) värkligen värkligen inte Redigerat 14 Augusti 2004 av Gold Pidgey
Zingan Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 ja det var värkligen inte svårt allså det var enkelt
Zingan Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) oops råkade dubbel posta för jag dubbelklickade hehe Redigerat 14 Augusti 2004 av Zingan
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 JAG HAR RUBY MEN JAG HAR INTE FÅTT NÅT RED TENT OCH DET FINNS INGET BLINKADE SJÄRNA <_<
Ratiasu Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 JAG HAR RUBY MEN JAG HAR INTE FÅTT NÅT RED TENT OCH DET FINNS INGET BLINKADE SJÄRNA <_< Den 8:onde gången man ha klarat Trick House så få man en Red Tent för du ha Ruby!Efter några ggr så se man inge som blinka då få du gissa dej fram att klicka på fönstret och grejer!
Rekommendera inlägg