Tilda Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Och jag har lånat Zelda The Wind waker som jag får ha kvar ett tag! Vilket spel tycker ni e roligt!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Oj jag skrev på Fel ämne! hehe Jag skulle Skrivit på Gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Du borde köpa Collectors Edition Där finns Det Zelda MM Zelda OoT The Legend Of Zelda Och Zelda II. The Adventure Of Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 *Flyttar ämnet* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Du kan köpa Urban freestayl soccer det är ett as skoj fotbollsspel ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Köp Pokemon Colosseum eller Spyro The Dragon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Köp även Mario 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jag är sugen på att köpa Pokemon C och Mario Party % tycker ni att dom är värda att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) Jag är sugen på att köpa Pokemon C och Mario Party % tycker ni att dom är värda att köpa?Mario party 5 är värt att köpa ;) Redigerat 14 Augusti 2004 av Uzama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (Uzama @ 14/08-2004 13:24:53) Jag är sugen på att köpa Pokemon C och Mario Party % tycker ni att dom är värda att köpa? Mario party 5 är värt att köpa ;) Håller med men kolla på Urban freestayl soccer det är as skoj man spelar på torg gårdar överallt det finns inga regler ( fast det går inte att ta upp bollen med händerna ) och man gör typ dubbel volt och nickar handvoltar och så medans man skutur bollen det är as skoj köp det det är ett väldigt roligt spel av mig får det nio i spelbarhet åtta i grafik och den får en extra 10 för det är så kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (Haddi @ 14/08-2004 13:40:57) (Uzama @ 14/08-2004 13:24:53) Jag är sugen på att köpa Pokemon C och Mario Party % tycker ni att dom är värda att köpa? Mario party 5 är värt att köpa ;) Håller med men kolla på Urban freestayl soccer det är as skoj man spelar på torg gårdar överallt det finns inga regler ( fast det går inte att ta upp bollen med händerna ) och man gör typ dubbel volt och nickar handvoltar och så medans man skutur bollen det är as skoj köp det det är ett väldigt roligt spel av mig får det nio i spelbarhet åtta i grafik och den får en extra 10 för det är så kul! Tänk om han inte gillar fotbollsspel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg