Steezy Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Är det någon som har haft otur idag?själv så har jag inte haft otur ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Nej! (förutom att jag haft lite huvudvärk då :D) Tror inte på vidskepelse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Lillebror fick utbrott! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) Nej! (förutom att jag haft lite huvudvärk då :D) Tror inte på vidskepelse... Inte jag heller egentligen fasst jag tyckte det var kul ändå och starta tråden B) Lillebror fick utbrott! vad gjorde han då? :D Redigerat 13 Augusti 2004 av Uzama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Han drog mej i håret :rolleyes: Jag har inte tänkt på att det var den13... Men förra fredag den 13 var värst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Han drog mej i håret :rolleyes: Jag har inte tänkt på att det var den13... Men förra fredag den 13 var värst! Vad hände då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Ja du sparka mig på benet när du skulle kicka bollen uzama ( lär dig träffa ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Ja du sparka mig på benet när du skulle kicka bollen uzama ( lär dig träffa ) :lol: Ska öva :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (Uzama @ 13/08-2004 19:59:06) Ja du sparka mig på benet när du skulle kicka bollen uzama ( lär dig träffa ) :lol: Ska öva :lol: haha jag fick typ 2blåmärken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (Uzama @ 13/08-2004 19:32:05) Han drog mej i håret :rolleyes: Jag har inte tänkt på att det var den13... Men förra fredag den 13 var värst! Vad hände då? Hemligt.tvi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 jag har inte haft otur men jag tror att dom onda makterna driver med mig... jag skulle lira x-box och då hade en av kontrollerna hoppat ur.. då jag ska sätta in den så tjuter datorn till helt oväntat... helt scary... :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Nu fattar jag varför jag losa mot några tjejer på ett fotbollsspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.