martissii Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 bara undra hur tränarna här på Fuska.se är mot sina små monster :P är ni snälla eller stränga... gosiga eller stenhårda??! skriv hur ni uppfattar er själva som värdiga tränarae!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Förstå gången tränade jag hårt och kände mej som Ash ^^ Senaste gångerna har jag varit lite lättare på träning eftersom jag vet vad som är bäst osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 haha... :) första gången man spelar ett nytt pkmn spel tränar jag hur mycket som helst men d3t är för att jag tycker det är roligt att se vilka monster som finns i vilka områden och vilka attacker de har... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 första gången om jag skulle köpa ett nytt som jag aldrig spelat så är så är jag nyfiken och jag kollar vilka pokemon man kan få och jag tränar dom inte så mycket om jag har startat om så är jag som ach tränar mina pokemon jätte mycket då har jag en speciel regel (mina pokemon ska vara i minst 10 lvl högre än tränarnas pokemon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 det e ett bra sätt att tänka :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Första gången jag spelade var jag som Ash. Nu när jag spelar så använder jag AR! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ja ska börja med AR snart :) ... ja hade en meganium på lv 36 på andra gymmet på silver :) bara träning i grotan där... snacka om att äga :) så jag träääääääääääääääääääääääääääääänar bara hela tiden... man e väll litta tuff som tränare... en på 65-70 som e super mot en i hundra går för mig :)typ min flygon mot en polares blaziken :) de kör jaaa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 cool :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Hård tränar så att jag har 10-20lv högre än min konkurent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 hehe... *hjälp' 10-20 lv. högre :ph34r: ~*~ReSpEcT~*~ B) hehe... jag har bara hmm... ja... samma som du!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Första gången visste jag inte hur man skulle göra så att jag bara tränade och tränade och tränade!Men efter dess så vet jag hur man gör så att jag träna dom bara lite och sånt...Och när pkm ha litet HP kvar så brukar jag alltid byta pkm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ok... men jag gör aldrig det för då förlorar man ju en omgång... mina pkmn får tåla en massa stryk om de ska få va me i mitt lag... och om de inte e nöjda så... åker de raka vägen in på Datorn!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg