martissii Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 mm.. ok.. :) .. men vilken är bäst (starkast) Overheat/Fireblast... (orkar inte gå in på selebii... har inte mitt GBA här.. är trött i huvet... :zzz: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Overhat!Overheat 140 och Fire Blast e 120!Overheat ha min Ninetailes, haha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jupp den Ninetails är osså bra.... *brukar ta den när jag inte har Blaziken från början* :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 6 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 SORRY!!! ... men hur e det med "träff" % då ??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Fireblast har 85% acc. och Overheat 90% acc. Men jag Föredrar Fireblast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 7 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 hmm... jag tycker båda e lika "grymma" men Flamethrower e bättre... för den e *säkrare*.. :evil: Fire-Power :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 :wacko: jag tror inte jag har sett fire-blast på ruby!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metal Knuckles Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Den är super :cool: min groudon har den :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 (redigerat) Min mé den är skitbra! Redigerat 14 September 2004 av Metal_Sonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metal Knuckles Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Och min bästa är manetrick på lv 37 med spark,shock wave,thunder bolt och bite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metal Knuckles Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Håller med :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Min bästa är Jirachi i lvl 100! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg