Meganium17 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Hård: Ibland Gosig: ... Ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sceptile lv:100 Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 jag tränar sten hårt :medieval:. men blir lite tröt (min sceptile är redan i lv:100 :kung: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 :) Jag tränar de mycket men ger paus också men jag moste träna de för att det är för deras besta jag brukar kolla in en stela där en tjej siger vad mina pokemon vill jag kommer inte ihåg vad hon brukar siga men hon brukar siga att min rayquaza vill slås då gör jag vel det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 :) Jag tränar de mycket men ger paus också men jag moste träna de för att det är för deras besta jag brukar kolla in en stela där en tjej siger vad mina pokemon vill jag kommer inte ihåg vad hon brukar siga men hon brukar siga att min rayquaza vill slås då gör jag vel det. :) är mest i battle frointer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 haha... :) första gången man spelar ett nytt pkmn spel tränar jag hur mycket som helst men d3t är för att jag tycker det är roligt att se vilka monster som finns i vilka områden och vilka attacker de har... :lol: Och du ska vara P15 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 §1.11. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg