Smaragd Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) samma här... :evil: ja skiter i om dom svimmar de får dom f*n tåla :evil: Redigerat 15 Augusti 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Hehe^^' Jag hatar när mina pkm missar eller skadar sej sj när den e confused och sånt!Och då skiter jag i att d ha låga HP!Då kan dom svimma!Eftersom man bli ju suur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Go Smaragd!! Go Amy Sappfire!! De e rätta takter!! :ev :rolleyes: hehe... missar dom då ***!!! :evil: hehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Muhahaha!*Evil Smile* Ibland förtjänar dom att bli nedslagen av en annan pkm! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 haha :visslar: en riktig tuffing!! :P precis som jag... :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olmorph Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 hey alla små. för att bli en bra pokémon tränare böhövs bara taktik, har man monga dåliga pokémon e det bätre en en bra (beror lite på levlen) men för att lyckas ska man ta dom som ser farligast ut typ som zangoose den e cool men har dåliga atacker så tar man i stället luvdisc som e vatten typ så e man bätre en vulpix. därför ska man vara så snäll mot Alla Pokémon Som möjligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) Hehe^^' Jag hatar när mina pkm missar eller skadar sej sj när den e confused och sånt!Och då skiter jag i att d ha låga HP!Då kan dom svimma!Eftersom man bli ju suur Samma härja byter inte ut den pokemonen som är confused eller bara missar sina attacker... dom får svimma Sen är det raka vägen till datorn ;) om den är för kass Redigerat 16 Augusti 2004 av Flame Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ~respekt~ :medieval: jobbigt med svaga pokemon... själv brukar jag träna slut på dem tills alla har svimmat...:evil: mycke bättre sätt än att bara springa ti pokemon centret! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jag tränar ovanligt hårt!!!! hela tiden inte bara i början jag tränar till pkm ligan för tidigt.....!! och allla mina pkm är typ i samma lv hela tiden!!!!! asså jag menar att dom är i samma lv inte typ en är i lv 30 och en annan i lv 70... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 hmm... brukar jag osså göra men förra gången tränade jag några på Coloseum :rolleyes: så de blev lite högre än de andra... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Lat? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 lat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg