martissii Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 :visslar: Lat vem e det :rolleyes: ... hrmm... ja vem??! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 jag menade dej... byta dem till colloseum och träna dem... de gör man bara om man har extremt dåliga pokemon! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 jag tränar alla hårt som f** till ungefär 20-40 lv högre än min motståndares. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 jag tränar alla hårt som f** till ungefär 20-40 lv högre än min motståndares. that's the spirit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 (redigerat) jag är hård om min blaziken skulle förlora i elite four blir det mars till datorn men han gör aldrig det för jag är hård och tränar han ofta han är i lv95 nu han kan lätt klara elite four själv men om man vill att dom ska bli bra när dom är på 100 ge dom carbos zink och sånt och HP up men det gör inte för jag är hård latmaskar där ute i värden gör så det gillar inte jag Redigerat 24 Augusti 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jag skiftar me dem ibland e d gosedjurs sidan o ibland e d sten sidan men för d mesta sten sidan :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 mohahaha*... jag är på :evil: - hårda sidan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Tja nästan alltid påden hårda för om dem e olydiga och tar på sig själv så får ja ryck o då e d raka vägen till datorn ibland relaiserar ja dem av ilska :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 kalla om att vara grymm mot dom :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 om man ska vara en bra tränare ska man vara sten hård JoJjo_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Man ska vara stenhård o träna mycket o inte till pokecentret förrän man hr en kvar me högst 5 liv d e min (taktik) om man säger som så :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 jag brukar ta det easy.jag går mest på Master Contest.min Blaziken kommer alltid tvåa..och så brukar jag plantera berrysar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg